myownlittleliife

Alla inlägg under september 2012

Av Nova Åslund - 7 september 2012 23:20

Ligger i sängen och är trött, ska sova nu men tänkte ge er ett inlägg.
Vi får hoppas på att det blir en lyckad dag imorgon och jag ska se om jag kan fixa manen på dem och kanske banden också. Vi får ta lite i sänder iaf. :)
Aja godnatt och dröm söta drömmar!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 7 september 2012 20:59

Förlåt för att bilderna inte kommit tidigare. Har vart och bastat och är nu hemma. :)
Här kommer iaf bilderna från när jag höll på med hästisarna.
Dem hade skit mycket kardborrar i manen och på svansen, men det var inget jag kunde göra åt. Fick loss några it manen på ena men orkade inte ens försöka på den andra, haha ;)
På ena måste man klippa av luggen för det kommer bli väldigt smärtsamt att plocka en och en.
Iaf kommer bilderna nu. Blev inte super mycket bilder men några iaf, ska kanske dit imorgon igen så då kommer fler bilder.
Hare!:)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 7 september 2012 14:58

Efter skolan ska jag dra till min moster och hålla på med hennes hästar. Hon är utomlands och min mormor passar dem därav ska jag hjälpa till. :)
Aja det kommer iaf bilder sen, hare så länge!:D

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 7 september 2012 14:41

Ja by sitter jag på bussen så om ca 1 timme är jag hemma. Haha:)
Lyssnar på musik, ska hem fixa läxor mesans jag äter mellis. Sen ska jag upp till djuren, kanske blir lite bilder då. :)
Längtar tills nästa vecka då man ska följa med Johanna till stallet och träffa hennes häst. Sen också på tisdagen hänga i stan med dem bästa Johanna och Miranda! :D
Ja men nu ska jag fortsätta med musiken så ni får nöja er me det här inlägget tills jag är hemma. :)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 7 september 2012 14:11

Yey, har slutat nu. Skönt att det är helg nu:)
Jag står och väntar på bussen nu inget speciellt. Iaf så kanske det blir något inlägg på den andra bussen den som jag åker i ca 1 timme. :)
Måste ju ta två bussar för att komma hem.
Aja hare så länge då.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 7 september 2012 06:51

Tjo!
Han inte blogga direkt när jag vaknade men jaja. Kunde inte hitta på någon rubrik därav att det inte är någon rubrik. Iaf så sitter jag på bussen och tar det chill. :)
Det är inte speciellt roligt men man vänjer sig efter att ha suttit på samma buss i veckor.
Jag har långt till skolan därav får jag åka i ca 1 timme me buss sen byta till en annan buss som tar ca 15-20 min.
Aja nu fick ni veta litecom mina bussresor, haha. ;)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 6 september 2012 20:50

Hade tråkigt så jag gjorde bara en snabb video, haha:)
http://cinemagr.am/show/14796411

Kolla och kommentera vad bi tycker om ni vill då!:)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 6 september 2012 20:47

Hej igen!
Ät verkligen ledsen för att jag inte gett er fler inlägg idag men men. Inget jag kan göra nu. Vet inte varför men är grymt trött så jag ska nog ta och sova.
Nästa vecka ska man följa med Johanna till stallet någon gång den veckan. Ska också hänga på stan med henne och Miranda någon dag nästa vecka:)
Så den veckan är planerad. Vi ska också åka iväg och titt samt provrida en pålle!:D
Aja godnatt iaf, ska se om jag hinner blogga imorgon på bussen eller när jag vaknar men det får vi se då iaf. :)

Xoxo
Nova

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards