myownlittleliife

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Nova Åslund - 4 september 2012 20:29

Ligger i sängen framför elden och gosar med min hund Ringo. Super mysigt. Är grymt trött så kanske dags att sova, haha.:)
Har inte hunnit gått upp och fixat hos djuren nu på kvällen men kan be någon annan höra det.
Iaf så hoppas jag det blir en lyckad dag imorgon. Skola som vanligt..
Inte mycket att göra åt, känner att jag är grymt pinknödig men jag orkar inte resa mig upp ut sängen, haha.
Dålig kondis, eller?;)
Aja god natt alla dröm sött!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 4 september 2012 20:16

Kattubgen är ca 11-12 veckor ska det stå inte 4-5 :)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 4 september 2012 16:53

Idag när vi klivit av bussen hör man en massa jamanden ur diket. När mm lockar så ser man en liten beige kattunge komma fram. Mager och inte helt människo van. Kom fram och nosa lite när man satte sig ner i diket och locka på den. Men sen spranh den iväg igen och så höll det på så. Och varje gång en bil körde förbi var den nära på att springa rakt ut på
Vägen. Så vi ville inte lämna den där. Efter ca en kvart så fick jag tag i den. Vi tog med den hem och den ska få göra sig lite hemmastadd här. Vi har hett den lite kattmat, ett knäckt ägg och lite laktosfri mjölk. Den föredrog ägget och mjölken;)
Det är en liten hane som kan vara mellan 4-5 veckor gissar vi på. Inte supergammal.
Om någon vet vems katten tillhör eller om det är din katt tveka inte att höra av dig. Mejla till Shibos.hamstrar@hotmail.com
Han är upphittad nära Lye kyrka.
Här kommer lite bilder på killen också.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 4 september 2012 10:51

Ja nu la man gå in på matten!:)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 4 september 2012 07:03

Är på bussen nu. Kan inte skriva något större inlägg då teckningen är kass.
Jag har grymt tråkigt och är lite åksjuk men det är ingen nyhet.
Färgade om slingan i luggen till ceris då vi ska ha skolfoto och jag ville inte ha en grön slinga tänkte ta en bild och visa er. :)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 4 september 2012 05:36

Hej och godmorgon!:)
Vaknade för ca 30 min sedan och är grymt trött, haha. Ska nog fixa mig och äta frukost är ju skolfoto idag, tycker inte det är någon big deal så vanliga kläder är på. :)
Datorn hade allmänt damp igår så ja jag kunde varken fixa designen eller ta bort inlägg, det har ju blivit dubbelinlägg när jag bloggat från mobilen. Iaf ska jag till skolan som vanligt måste upp novisch sköta om alla djuren, orkar inte men jag måste.
Ha en bra dag nu så kommer det kanske ett inlägg på bussen. ?

Xxx
Nova

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards