myownlittleliife

Alla inlägg under september 2012

Av Nova Åslund - 28 september 2012 07:38

Nu sitter jag på busstationen i Visby och väntar på bussen. Klev nyss av den andra bussen. Vädret är Pisa och det spö regnade nyss. Det är kallt ochvinge roligt, jag fryser!
Aja då alla var och storhandlade igår så kunde jag inte åka till min mormor. Men jag ska försöka komma dit idag, nya stolpar köps idag och medan dem stängslar så hoppas jag på att hinna mocka.
Nu får ni hålla er tills nästa inlägg kommer.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 27 september 2012 14:37

Sitter nu på bussen hem. Kliver nog av tidigare och går kanske till min mormor, hon bor ca 1 km från busshållsplatsen. Så jag hoppas någon kan skjutsa mig, annars får man hå i regnet. Tråk, tråk. Dagen har väl vart lyckad, skönt att va Påväg hem. Men det väntar mer jobb där, ska mocka och hjälpa till hos min mormor då foder hästen kommer på lördag. Taggad!!!:D
Nu får ni nöja er tills jag kommer hem.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 26 september 2012 21:34

Åkte hem direkt efter skolan, la mig i sängen och höll på med mobilen. Kände mig trött så jag tänkte att jag kunde ta en tupplur, vaknar sedan nu...
Och ska alltså sova igen då, inte hunnit göra något alls, inte sköta om djuren osv. Inte ens ätit :/
Ska be mamma om hon orkar göra det, känner mig pigg nu men måste ändå sova, bajs!
Jaha, jag är väldigt lyckad. Hänt samma med er någon gång?

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 26 september 2012 15:13

Slutade för snart 1 timme sedan. Åkte till ICA med Nora och köpte bland annat munkar. Sen åkte vi till busshållsplatsen och hon åkte hem för typ 10 min sedan. Väntar på bussen som kommer kvart över så ja. Mumsigt med munkar.
Vet inte om jag ska till min mormor efter skolan men om inte kanske jag hinner fixa ett inlägg åt er!:)
Har inte mycket mer att skriva.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 25 september 2012 19:59

Nu har jag kommit hem. Det var super kul på ridningen, bad mamma ta bilder men hon tog bara en..xI
Aja ni får den iaf, jag är närmast kameran, mobba inte.
Idag skritta vi slalom och gjorde halt. Som förra gången men då Gjorde vi inte slalom, iaf så travade vi också idag. Roligt!:)
Längtar tills nästa vecka, undra vad vi ska göra då.
Ska ta något snabbt och äta göra lite läxor och sen blir det sängen!:D
Vi har gått väldigt snabbt fram i ridningen!
Super roligt, jag gillar att gå snabbt fram, eller ibland iaf. Beror på vad jag gör. Roligt att det bara är andra ridlektionen och vi har redan travat!:D
Nä nu får jag avsluta inlägget så hg inte tråkar ut er!

Xoxo Nova

Av Nova Åslund - 25 september 2012 15:05

Står och väntar på bussen, den kommer om typ 15 min.. Orkar inte, efter den här bussen måste jag byta buss igen och ta den bussen som går hem. Den som alltså ta ca en timme. Efter det är det käka och byta om sedan drar jag till Ridningen. Taggad, men trött. :/
Kanske blir något till inlägg på andra bussen men annars får ni nöja er tills efter ridningen!:)
Ha det så bra tills dess iaf!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 25 september 2012 05:44

Sjukt trött vaknade precis av ena alarmet. Kan somna om till 6 men då får jag så bråttom på morgonen och det vill jag inte. Eller jag har faktiskt ingen aning om vad jag vill så trött är jag. Dagen ser bra ut, skola först på schemat är dans. Efter skolan hem och ta fram ridkläderna, äta något. Sen så bär det iväg mot ridningen. Roligt att min kusin börjat också i samma grupp, så bu är vi 4 stycken!:)
Aja nu ska jag kliva upp iaf.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 24 september 2012 21:18

Dags att go to sleep!:)
Dagen har vart okej men inte den bästa. Hade sjukt tråkigt när ut kom hem. Bortser man från det är den okey som alla andra dagarna, saknar min älskade Beatrice, blir ledsen av att stiga upp på morgonen och bara se lilla Bianaca. Det märkas att hon också saknar sin kompis, vill inte komma ut ur huset mycket och pratar inte som hon gjorde förr, antingen övertalar jag mamma att köpa en kompis till henne. Eller så måste vi sälja henne:(
Aja nog om det, imorrn rider jag och troligen ons, tors och kanske fre blir det att mocka och stängsla hos mormor.
Godnatt på er iaf!:)

Xoxo
Nova

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards