myownlittleliife

Alla inlägg under september 2012

Av Nova Åslund - 18 september 2012 18:57

Red idag och det var hur kul som helst!:)
Fick en häst som heter Minta ska ha henne nästa gång med, tyckte verkligen om henne!
Väntar på att dem ska hämta mig men annars är allt bra. Vi skrittade och gjorde halt idag grunden bara, mer ridning skulle det bli nästa gång, haha orkar inte vänta!!
Aja här får ni en bild på Minta!:)

Av Nova Åslund - 18 september 2012 15:06

Sitter vid busshållsplatsen och väntar på bussen. Den kommer om ca 30 min, är sjukt trött och har ont i huvet. När jag kommer hem ska jag byta om och sedan bär det iväg mot ridskolan. Börjar idag ju, pirrigt!
Har aldrig vart inne i ridskolan bara åkt förbi, och eftersom mamma har möte så måste jag dit själv! :O
Aja vi får hoppas det går bra iaf:)
Hörs mer efter jag vart på ridskola!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 17 september 2012 19:13

Krånglade så bilden kom inte med.
Men den kommer nu iaf!:)

Av Nova Åslund - 17 september 2012 19:05

Kom hem för ca 10 min sedan och både jag, Natti (fostersyrra) och hunden är slutkörda, haha;)
Tog massa bilder och tänkte att ni kanske kan få några senare eller imorgon någon gång. Aja ska kolla lite mer på Heartland medans jag äter, så hare så länge!:)
Ni får ett smakprov på bilderna.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 17 september 2012 17:53

Kände för att ta en Cykeltur med hunden nu. Lite frisk luft och landet fixar det mesta, speciellt om man är med någon man älskar!<3
Har aldrig cyklat med honom förr så jag kanske hamnar i diket några gånger haha, önska mig lycka till!;)
Kanske blir någon bild, beror på batteriet håller på att dö..
Blir nog något till inlägg senare!:)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 17 september 2012 14:30

Russet som vi skulle kolla på har dem bestämt sig för att behålla. Så tyvärr måste vi fortsätta leta, men men. Imorgon är det ridskola klockan 17. Mamma har möte så hon kunde inte följa med, nervöst. Aja det får gå som det gör!:)
Ligger fortfarande i sängen och har en för j*vlig huvudvärk. Och blir helt yr när jag ställer mig upp.
Hoppas det blir bättre snart, måste ju sköta om djuren och vill ju inte va sjuk imorgon.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 17 september 2012 09:49

Är hemma från skolan idag eftersom jag fortfarande inte mår prima. Men imorgon ska jag försöka gå eftersom ridskolan kanske börjar imorgon (inte helt bestämt än). Iaf så kommer det inte bli super mycket inlägg idag, för jag mår inte super bra. Ligger fortfarande i sängen, ska nog ta det lugnt och kolla på Heartland. Tänkte även säga grattis till min mamma som fyller år idag!:D
Sen hade jag även tänkt säga grattis i efterskott till min hund som fyllde två år för fyra dagar sedan. Aja ni får ha det bra idag iaf!:)


Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 17 september 2012 00:08

Suttit och kollat på Heartland tills nu. Man blir verkligen beroende. Ska ju upp om ca 5 timmar så nu måste jag sova!:)
Är ganska trött faktiskt, känner mig lite krasslig men jag hoppas det är bättre imorgon när jag fått lite sömn.
Sov så gott alla som hinner läsa detta inlägget innan dem också kramar åt kudden.

Xoxo
Nova

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards