myownlittleliife

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nova Åslund - 31 oktober 2012 23:17

Precis kommit ur duschen så jag känner mig fräsch och ren. Ska hoppa i säng nu och hoppas på att dagen blir bra imorgon. Undrar om man för frukost på sängen ;)
Haha godnatt iaf!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 31 oktober 2012 23:15

Precis kommit ur duschen så jag känner mig fräsch och ren. Ska hoppa i säng nu och hoppas på att dagen blir bra imorgon. Undrar om man för frukost på sängen ;)
Haha godnatt iaf!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 31 oktober 2012 23:13

Precis kommit ur duschen så jag känner mig fräsch och ren. Ska hoppa i säng nu och hoppas på att dagen blir bra imorgon. Undrar om man för frukost på sängen ;)
Haha godnatt iaf!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 31 oktober 2012 19:31

Vet att jag inte stavade det rätt..
Äntligen hemma, mamma steker hamburgare, kom nyss hem från Peggy. :D
Vi hade sjukt roligt, vi var nära på att dö av garv, haha!
Tejpade upp näsorna, läppar ögon osv tejpades också hit och dit. Sen massa smink på det och vi drog sedan ut för att köra lite bus eller godis haha.
Vi knackade bara på ett hus eftersom jag skulle hem, vi fick lite godis. Åt upp det när vi kom hem till henne. Sen tig vi av tejpen och tvättade av oss. Sen var det redan dags att åka hem. Imorgon fyller jag år, får se hur dagen blir. Nu ska jag ta det lugnt framför datorn. ;)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 31 oktober 2012 19:25

Ligger än i sängen, ska sätta på Heartland nu och bara ta det lugnt.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 30 oktober 2012 20:59

Kanske stavade fel på rubriken, men who cares, right? ;)
Raderade de 5 extra inläggen på ''Äntligen hemma''. Fixade bilderna också, men det fanns fler bilder. Har dem dock på moblien och jag sitter vid datorn. Det tidigare inlägget var lite rörigt, om ni inte förstog så har jag bråkat med min mamma mycket på sistonde.
Det är allt ni behöver veta..
YOLO!

Av Nova Åslund - 30 oktober 2012 20:40

Det här inlägget är ägnat till hästen som alltid få mig på bättre humör..
Minta, min ängel. Kände inte för att ens åka till stallet, mådde dåligt.. Haft ett par tuffa dagar, bråkat, skrikit, ibland vill jag bara försvinna..

Jag kom till stallet på dåligt humör, gick in till min flicka och du kollade på mig, det var som om du sa ''Allt kommer bli bra'' med dina ögon. Ridningen gick som på räls, cavaletti och jag hade faktiskt j*vligt roligt. Jag stannade efter alla gått, ryktade och pysslade med dig så länge jag kunde..
Önskar jag kunde stannat lägre, vet att vi har tuffa dagar när varken du eller jag vill sammarbeta. Men jag vill att du ska veta att du alltid får mig på bättre humör!
Att pussa om dig och gå.. det var svårt, jag ville stanna hos dig.
Nu måste jag vänta en hel vecka innan vi ses igen hur ska jag klara mig?!
Hästen jag knappt kännde älskar jag, och jag hoppas hon förstår det. Hon lyssnade extra bra idag, var så fin i traven även fast cavalettin inte var perfekt var den mer än PERFEKT för mig!
Minta, jag är glad att du finns där när jag har det som värst, jag vet att jag kan vara besvärlig ibland..
Rörigt inlägg, men inlägget är riktat åt Minta. Inte åt någon annan.

   


Xoxo

Nova

Av Nova Åslund - 30 oktober 2012 07:02

Fick inte en blind inatt. Bråka med mamma, bla bla bla..
Mådde inte bra heller inatt. Somnade inte förrens 2 på natten/morgonen.
Om jag mår bättre senare går jag på ridningen. Inget att hacka sig upp på, samma som att jag brukar ta promenader med hunden när jag vart hemma.

Xoxo
Nova

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards