myownlittleliife

Alla inlägg under september 2012

Av Nova Åslund - 15 september 2012 13:01

Har suttit i ca 3 timmar och kollat på Heartland. En favvo serie;)
Tyvärr blir det ändrade planer, då min mister inte hunnit stängsla pga dåligt väder så kan vi inte kolla på stoet förrens nästa vecka någon gång.
Aja, ska klä på mig nu och riva lite gräs åt marsvinen. Och sköta om alla djur sedan kanske det blir några kilometers promenad med hunden, och såklart kanske lite bilder också! :D
See ya!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 14 september 2012 06:50

Ja nu sitter jag på bussen. Men ni ska få lite bilder från när jag hade kul vid busshållsplatsen hoppas det går att ladda upp nu på bussen. :)

Av Nova Åslund - 13 september 2012 22:30

Inte trött alls men eftersom det är skola imorgon måste jag sova. I helgen någon gång är det planerat att vi ska provrida ett russ sto. :)
Hoppas det går bra då:D
Dagen har väl vart ganska lyckad, fiskar, ätit glass och annat gott. Har också tjafsat lite med familjen men det är en annan historia.
Vad har nu haft för er?:)
Bilden är på min lilla syrra, när vi bodde i Stockholm.
Måste sova nu iaf!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 13 september 2012 08:09

Precis vaknat, haha. Ligger kvar i sängen och kollar instagram och lite annat. :)
Nästa vecka kanske det blir en fråge stund och då skulle det vara super roligt ifall någon skulle vilja kommentera.
Är grymt sugen på en sak bu gissa vad??;)
Sims 3!:D
Har ju sims 3 husdjur och det är ju roligt att man kan ha hästar. Tävla och dressera hästar även föda upp, suPer roligt tycker jag!:)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 12 september 2012 22:23

Ska sova nu. Studie dag imorgon så det blir sov morgon!:D
Städat rummet idag och inte gjort då mycket mer vettigt, haha. Spelat sims igen, beroende hihi. ;)
Då mobilen fuckade upp sig förut kom inte alla 20 bilder jag la upp med typ bra 5 så resten fixar jag imorgon när jag har tid!:)
Sov så gott nu iaf!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 12 september 2012 19:04

Nu ärr mat, pizza och cola mums;)

Av Nova Åslund - 12 september 2012 06:16

Nu kommer bilderna, eftersom
Min mobil blev helt urladdad behövde jag vänta innan jag kunde gå in på den. Och sen somnade jag, men jag hoppas det är okej.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 11 september 2012 16:32

Har vart ett tag inne i stan med Miranda och Nora, sitter bu på bussen som snart ska åka. Har inge batteri därför måste jag ladda mobilen hemma inne jag kan fixa bilderna åt er. Men ni får ha det bra så länge iaf!:)
Och tack för att två av er tog er tiden att kommentera, superkul!

Xoxo
Nova

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards