myownlittleliife

Alla inlägg under september 2012

Av Nova Åslund - 4 september 2012 07:03

Är på bussen nu. Kan inte skriva något större inlägg då teckningen är kass.
Jag har grymt tråkigt och är lite åksjuk men det är ingen nyhet.
Färgade om slingan i luggen till ceris då vi ska ha skolfoto och jag ville inte ha en grön slinga tänkte ta en bild och visa er. :)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 4 september 2012 05:36

Hej och godmorgon!:)
Vaknade för ca 30 min sedan och är grymt trött, haha. Ska nog fixa mig och äta frukost är ju skolfoto idag, tycker inte det är någon big deal så vanliga kläder är på. :)
Datorn hade allmänt damp igår så ja jag kunde varken fixa designen eller ta bort inlägg, det har ju blivit dubbelinlägg när jag bloggat från mobilen. Iaf ska jag till skolan som vanligt måste upp novisch sköta om alla djuren, orkar inte men jag måste.
Ha en bra dag nu så kommer det kanske ett inlägg på bussen. ?

Xxx
Nova

Av Nova Åslund - 3 september 2012 18:07

Nu har jag vart hemma en stund och känner att jag snart måste fixa något att äta. Ska nog kolla på något/några avsnitt av Heartland en skit bra häst serie!:)
Det går att kolla på youtube. Iaf när jag gjort det ska jag nog äta och se om datorn är här och inte laggar så kan jag fixa en design lite snabbt bara. ?
Har inte så himla mycket mer att skriva. Dagen har väl vart bra, en normal skoldag. Tappade dock mina hörlurar och en kille hittade dem men gav inte tillbaka dem. Sen tappade jag mobilen i golvet så att skalet sprack..x(
Skills man har, hehe.
Aja blir nog något inlägg till senare men tills dess får ni hålla ut!:)

Xxx
Nova

Av Nova Åslund - 3 september 2012 14:46

Jo slutade precis nu drar det iväg till bussen. Har lågt batteri varav det korta inlägget. Bjuder iaf på en bild.
Ha det bra!:)

Xxx
Nova

Av Nova Åslund - 2 september 2012 19:06

Tjo Tjo!
Ligger just nu i soffan och ja bara chillar. Vart en lång dag. Passat lilla syrran och jag har vart hennes "leksak" idag. ;)
Haha, iaf har det väl vart okej.
Imorgon är det skola igen, Aja. Tänkte iaf visa några bilder på min syrra med en häst, hästarna är så stora jämfört med henne. Bilderna togs idag. :) Aja ha det bra.

Xxx
Nova

Av Nova Åslund - 2 september 2012 16:10

Hej och välkommen till min blogg!
Tänkte nu först och främst i detta inlägg berätta lite om mig. :)
Jag är en tjej född 99, som älskar djur. Som sagt heter jag Nova, och har ett stort intresse för hästar. Och såklart massa andra djur också men speciellt hästar.
Jag driver en Guldhamsteruppfödning, dock är den inte fullt igång just nu men det lir den nog snart igen får vi hoppas.
Jag bor på Gotland med min mamma, 2 systrar och min ''foster'' syrra. Och såklart hunden, kyckingarna, hamstrarna och gerbilerna. :)
Här på denna blogg kommer jag blogga om lite allt möjligt, mina dagar och såklart djuren. Det kommer nog även bli endel bilder också, jag flyttade till Gotland i början av sommaren så jag har inte bott här så länge.
Ja det var lite om mig jag har inte så mycket mer att berätta. Kommer nog också blogga mycket från mobilen, och jag hoppas jag snart får designen fixad. ;)

xxx
Nova

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards