myownlittleliife

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Nova Åslund - 8 september 2012 21:53

Fixade headern men eftersom jag gjorde den på mobilen och förde över den till datorn var den gör liten. Så gjorde den större i paint, men då nov kvalitén ur usel. Men ni får nöja er med det tills jag kan fixa en annan header.
Är sjukt ledsen för att jag glömde fixa inlägget efter stallet. Så jag får lägga ut bilderna nu ist. Ska troligen dit igen imorgon så ja. Först hämtade vi hästisarna i hagen efter det gissade vi lite med dem och sedan ryktade vi dem osv. :)
Efter det tog vi dem till hagen igen och sen tog vi lite bilder inte många men nivåer nöja er. :D
Här kommer bilderna.

Av Nova Åslund - 8 september 2012 12:33

Har fortfarande inte åkt pga att mamma skulle fixa datorn. Men nu sitter vi iaf i bilen och ska snart åka iväg. Jag och min foster syrra ska åka, min kusin ville lite följa med längre. Aja men vi ska hare chill nu, hare så länge!:)

Av Nova Åslund - 8 september 2012 08:06

Vaknade för ca en timma sen men somnade om och vaknade nu. Haha ;)
Tycker statestiken är bra. Eftersom bloggen är rätt så ny så är statestiken bra.:)
Idag ska jag ju kanske till hästarna och sköta om dom. Så det kommer bilder om jag åker dit. :)
Min kusin kanske också följer med och hjälper till.
Aja vi får hoppas att det blir en lyckad dag nu ska jag iaf gå på toa.

Xoxo
Nova

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards