myownlittleliife

Alla inlägg under september 2012

Av Nova Åslund - 22 september 2012 08:51

Var nyss uppe på rummet och hittar Beatrice död ( ett av mina marsvin). Super tråkigt:(
Bianca verkar vara väldigt leden för hennes kompis nu är borta. Så vi har bestämt att vi ska sälja henne så hon får en kompis någon annan stans.

Av Nova Åslund - 22 september 2012 07:23

Ligger i sängen och myser, alla andra sover. Haha.
Ska fixa mig typ kl 8 sen kl 9 så cyklar jag till busshållsplatsen. Därifrån tar jag bussen in till stan och möter Malin, om vi skyndar oss hinner vi med en buss hem 5 min efter min buss "landat".
Annars så blir det att vänta.
Från busshållsplatsen blir vi antingen hämtade eller får gå hem till mig. Sen har jag ingen aning om va vi ska göra här.. ;)
Rider på tisdag och längtar verkligen dit!:D

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 21 september 2012 22:46

Dags att fixa sig för att sova, ska ta bussen 09.25 till Visby och möta upp Malin, sen drar vi till mig igen!:)
Om vi missar den första bussen måste vi vänta i stan i tre timmar, höhö Dx
Så tar med mig pengar om vi måste;)
Aja hörs mer imorgon på bussen om jag inte glömmer mobilen eller glömmer bort att blogga.. Haha.
Sov gött iaf!:)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 21 september 2012 17:34

Haft en super dag med Malin, ätit på donken och flummat runt i affärer. Provat skor, sminkat oss med testers och haft roligt, men nu är det roliga slut ska åka hem och där väntar pizza!:)
En liten bild när vi provade på att vara "punkare" iaf jag vet inte vad Malin va!;)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 21 september 2012 11:02

Sitter och har rast just.
Vart en super rolig dag hittills, Atheneskolab fyller ju 10 år idag och det firas ju!:D
Hoppborg, endast två lektioner, mat tidigt, parad i stan med skolan, uppträdanden, glass och ja super chill dag!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 20 september 2012 20:34

Idag kom Malin från Stockhom och ska va här på Gotland tills på söndag så vi har bestämt för att träffas Imorrn på stan!:)
Super roligt. Blir tajt med inlägg på dagarna men det är för att bussen tar lång tid sen alla sysslor, mat, djuren osv. Hoppas ni förstår, ska sova nu så jag kommer upp imorgon!;)
Vart en vanlig dag idag inget speciellt förutom att jag har värsta tränings verken i benen, fäktning imorgon som sista lektion sen stan!
Aja hare och sov gott.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 19 september 2012 21:06

Sjukt ledsen för bloggningen inte vart på topp. Idag har vi haft idrotts dag och vi hade Atheneruset!:)
När alla elever på skolan springer så många varv dem kan (ett varv är 400 m) för att den klassen med mest varv vinner pokalen. Dem räknar ju med hur många det är som springer också såklart.
Vi vann!!!
125 varv klarade klassen med endast 19 pers som sprang!:D
Aja nu ska jag sova, ny dag imorgon.
Mobba inte håret, hade sprungit!;)
Många händer på pokalen x)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 18 september 2012 21:23

Bjuder!:)

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards