myownlittleliife

Alla inlägg under september 2012

:)

Av Nova Åslund - 24 september 2012 15:32

Kunde intr hitta på någon bra rubrik, haha..
Har precis bytt buss så jag är väl hemma om ca en timme. Hoppas någon kan hämta mig, har för ont i knäet för att gå hela vägen.
Taggad för ridningen imorgon iaf!:D
Blir nog något till inlägg ikväll om jag kommer ihåg att blogga kanske det blir ett lite tidigare också. :)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 24 september 2012 15:00

Haha såg nu att inlägget jag skrev på so lektionen blev trippels, opps;)
Aja har äntligen slutat och väntar på bussen. Den kommer ca 15 över så det är en stund kvar.
Sjukt glad för att imorrn rider jag och på lördag kommer ena foderhästen!:D
Super roligt, han är stor häst, valack och super snäll. Blir lite jobb denna vecka, köpa nys el stolpar stängsla och mocka ut stallet. Men vad gör man inte för en häst?:)
Kanske dags att jag avslutar inlägget nu så jag inte tråkar ut er.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 24 september 2012 08:46

På lektion nu, blir väldigt kort inlägg. Än så länge har dagen vart bra, ploy fotot blev inställt och ska tas imorgon istället. Tråkigt men Aja.
Nu måste jag dra, hare så länge.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 24 september 2012 06:11

Vaknade precis ska packa idrottskläder och sen fixa mig. Har ploy foto idag men orkar inte göra någe speciellt, haha ;)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 24 september 2012 06:09

Vart dålig bloggning idag men är super glad för att statestiken vart super idag!:D
Ska sova nu så mer inlägg idag blir det inte. Har sjukt ont i knät, jag min kusin och Natti var ute med hunden och cyklade. Eller dem åkte longboard. När vi åkt ca 2 km tog jag honom, vi får upp en super fart men plötsligt tvär stannar han så jag flyger!
Skrapade upp armbågen och har skit ont i knät kedjan hoppade också, haha lyckat. ;)
Aja annars har dagen vart okej, har ni gjort något speciellt idag?:)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 23 september 2012 09:23

Skulle vara super roligt om ni kunde rösta på mig. Är med i en tävling så om ni vill rösta på mig skulle jag bli super glad!:)
Det är bara klicka på länken och på hjärtat om ni vill rösta på mitt bidrag.
http://candykingmoment.com/spec.asp?id=54836

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 23 september 2012 09:18

Ny vaken och hör att det fortfarande regnar. Regnat typ hela veckan nu, Uff!>.<
Känner för att kolla på Heartland nu med lite gott gott.
Idag har jag ibte några speciella planer så det blir nog bara en chill dag. :)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 22 september 2012 18:25

Är på busshållsplatsen och fryser, det spöregnar!?
Mobilen dör snart sp det blir nog inte fler inlägg idag. Men ni får ha det bra resten av dagen eller snarare kvällen!:)

Xoxo
Nova

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards