myownlittleliife

Alla inlägg under september 2012

Av Nova Åslund - 30 september 2012 20:57

Super ledsen för jag varken bloggade mycket igår eller idag. Har inte ens fixat er ett inlägg idag, förlåt!:(
Sov hos min mormor igår och glömde såklart laddaren till mobilen så den dog. Därav kunde jag inte blogga. Idag har det vart fram och tillbaka i hagen först på morgonen kolla vi till honom och han fick en liten morot, sen när vi var påväg hem så började det spöregna. Så det blev skynda sig att hämta regntäcket och sen sätta det på honom. Efter typ 2 timmar var den solsken och blå himmel, så då var det bort att hämta täcket igen. Lite god och så. :)
Sen var det chill tills vi åkte hem. Så dagen har vart full speckad. Imorgon blir första turen på honom. Bara ett kort ridnings pass. Vi letar ju fortfarande efter en annan häst att antingen ha på foder eller köpa. Ska ju få egen foderhäst eller ja köpa häst. Roligt roligt, vi måste ju hitta någon ganska snart då han kan ju inte stå ensam länge:/
Nu ska jag sova. Ska direkt efter skolan imorgon till min mormor så det kanske inte blir super mycket bloggning imorgon.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 29 september 2012 14:59

Har äntligen kommit hem. Trött efter allt jobb, en det var värt det!:)
Han är hur fin som helst men stor, riktigt stor!
Ska snart kolla på film så här kommer ett par bilder jag knäppte finisen idag!:D


Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 29 september 2012 14:53

Har äntligen kommit hem. Trött efter allt jobb, en det var värt det!:)
Han är hur fin som helst men stor, riktigt stor!
Ska snart kolla på film så här kommer ett par bilder jag knäppte finisen idag!:D


Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 29 september 2012 14:36

Har äntligen kommit hem. Trött efter allt jobb, en det var värt det!:)
Han är hur fin som helst men stor, riktigt stor!
Ska snart kolla på film så här kommer ett par bilder jag knäppte finisen idag!:D


Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 29 september 2012 08:21

Vi är redan på plats och jobbar. Fast nu har det gått ett tag. Är super blöt då allt gräs var blött. Fötterna är också dyngsura. Fryser och är trött..
Aja nu ska jag ta något att äta, ni får nöja er tills hästen kommer!:)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 29 september 2012 08:19

Vi är redan på plats och jobbar. Fast nu har det gått ett tag. Är super blöt då allt gräs var blött. Fötterna är också dyngsura. Fryser och är trött..
Aja nu ska jag ta något att äta, ni för nöja er tills hästen kommer!:)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 28 september 2012 22:31

Stängslar idag, blev väldigt trött. Vi hann inte riktigt bli klara så imorgon ska vi upp tidigt och åka iväg för att stängsla. Inte speciellt kul på en helg men vad gör man inte för att få det man älskar???;)
Ska sova nu så jag kommer upp imorgon, kommer säkert någon bild på han imorgon. :)
God natt!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 28 september 2012 16:09

Är och stängslar just nu. Tog en paus och sitter med min lilla syster och mumsar på riskakor!:)
Törstig men har inget att dricka..
Haha Aja, det blir nog inget inlägg förrens jag kommit hem och det kan bli sent.

Xoxo
Nova

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards