myownlittleliife

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nova Åslund - 11 oktober 2012 17:08

Ska upp på rummet nu, fixa hos djuren blir lite gos också. Sen äta och ta det lite lugnt, kanske kolla om vi har någon läxa tills imorgon. :)
Efter det har jag inga planer, tror inte jag hinner med speciellt mycket mer.
Måste ta och börja nu iaf men jag hinner nog med ett inlägg till senare i kväll. ;)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 11 oktober 2012 12:35

Jag är med & tävlar om 2 st Stockholm Horse show biljetter på www.nellieberntsson.se i samarbete med www.horsemeup.se

Av Nova Åslund - 11 oktober 2012 12:17

Kom precis hem från en cykel tur med hunden. Är sjukt trött och hungrig. Mår inte super bra heller.
Ska nog fixa något att äta sen blir det nog att gosa ner sig i sängen och kolla på Heartland. :)
Ni får nöja er för tillfället.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 11 oktober 2012 09:09

Är fortfarande inte helt frisk så jag fick stanna hemma. Många i familjen är sjuka idag, går väl någon förkylning just nu. Har faktiskt inga planer, ska kanske se på någon film eller spela Sims. Hmm.. Har faktiskt inte spelat Sims på länge så det kan vara kul!:)
Ska iaf ta och göra något roligt så hejdå så länge!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 10 oktober 2012 22:06

Super ledsen för uppdateringen idag. Glömt bort det, mår fortfarande inte super. Blev ingen prommis med hunden trots allt, mådde inte tillräckligt bra.
Har mestadels kollat på film, inget speciellt.
Ska nu sova och se om jag mår bättre imorgon annars stannar jag hemma en dag till.
Godnatt!:)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 10 oktober 2012 10:01

Är hemma idag, sjuk.:/
Är förkyld och mår dåligt, hoppas kunna gå till skolan imorgon.
Idag ska det bli en dag jag vilar ut mig på. Ska fixa lite hos djuren senare, kanske ta en promenad med hunden.
Ja jag är sjuk, men de betyder inte att jag inte kan gå ut. Mår nästan bättre av att få lite frisk luft.
Hoppas även kunna uppdatera bättre idag än de andra dagarna. :)
Ska gå upp ur sängen nu och äta något.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 9 oktober 2012 22:20

Ja nu har vi kommit till slutet på tisdagen. Väldigt ledsen för att ni inte fått någon uppdatering idag. Glömde mobilen hemma därav kunde jag inte blogga, sen efter skolan var det tidning och när jag kom hem mat. Hoppas no förstår att det är därför jag inte gett er något inlägg idag.
Dagen har väl vart okej. Skolan gick bra förutom teknik provet.. Gick uruselt.
Men ridningen gick bra, tränade på traven i lättsitts som vanligt, vänd snett igenom, halter gjorde vi, slalom och lite balans övning genom att rida lätt i skritten. :)
Det var kul, fast ville såklart trava mer, haha.
Fick även feedback av min moster. Inte ang ridningen men ang hur jag står upp för mig själv och så. Hon sa att jag är lojal och står upp för det jag tycker även fast alla inte håller med, så det var roligt. Alltid roligt med feedback. :)
Vill även tipsa om Nellie Berntssons blogg, sjukt bra ryttare och mogen tjej. Awesome blogg som ni kommer älska.
www.Nellieberntsson.se

Ska sova nu skola imorgon, hoppas på bättre uppdatering då. Ni får super gärna ge feedback och tips om vad jag kan blogga om, ibland tar det stopp i huvudet;)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 8 oktober 2012 20:08

Kom hem tog en bit paj, somnade och vaknade för typ tio min sen. Jag som planerat att göra massor, får ta och göra lite nu då. Börjar nog med lite läxor och går sen upp till djuren eller tvärt om. Dakke åkte ju hem i söndags som jag inte berättat. Tråkigt men så är det, lilla jag skulle inte kunna ändra på det även om jag så ville.
Imorgon hoppas jag på bättre dag. Skolan tycker jag är väldigt krävande på tisdagar men chill att rida efter. :)
Kanske tänkt ha tävlingen ändå och se om det är några som ändå vill tävla.
Ne nu måste jag göra lite mer vettiga saker med mitt liv. Blev ingen prommis med hunden även fast jag längtat efter det.
Skönt med höstlov snart också!

Xoxo
Nova

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards