myownlittleliife

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Nova Åslund - 11 oktober 2012 21:52

Rätt trött nu så ska sova. Mår mycket bättre nu, så det blir skola imorgon, längtar!
Vill träffa kompisarna nuuuuuu!!!;)
Aja, det blev ändå en promenad. Sjukt fint, stjärnorna var verkligen över allt. Känner att dagen blev lyckad trots allt.
Hunnit med en del, blir inget långt inlägg nu men hinner nog uppdatera imorgon på bussen annars hörs vi efter skolan. :)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 11 oktober 2012 18:41

Kom ut ur duschen för ett tag sen. Mamma föreslog att vi skulle gå på en prommis alla som ville, såklart vill jag det. " Innan det blir mörkt måste vi gå ". Sen sätter hon sig framför datorn och hjälper hennes kompis som är på besök med jobb saker.. Hon sa att det skulle gå fort men de håller fortfarande på. Och nu är det mörkt!
Åhhh vad jag "hatar" henne ibland. Hon irriterar mig verkligen, jag såg fram emot promenaden men nu blir det nog inte så.
Aja får väl ta och göra något annat som typ läxor eller så. Saknar dig Dakke:(

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 11 oktober 2012 17:08

Ska upp på rummet nu, fixa hos djuren blir lite gos också. Sen äta och ta det lite lugnt, kanske kolla om vi har någon läxa tills imorgon. :)
Efter det har jag inga planer, tror inte jag hinner med speciellt mycket mer.
Måste ta och börja nu iaf men jag hinner nog med ett inlägg till senare i kväll. ;)

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 11 oktober 2012 12:35

Jag är med & tävlar om 2 st Stockholm Horse show biljetter på www.nellieberntsson.se i samarbete med www.horsemeup.se

Av Nova Åslund - 11 oktober 2012 12:17

Kom precis hem från en cykel tur med hunden. Är sjukt trött och hungrig. Mår inte super bra heller.
Ska nog fixa något att äta sen blir det nog att gosa ner sig i sängen och kolla på Heartland. :)
Ni får nöja er för tillfället.

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 11 oktober 2012 09:09

Är fortfarande inte helt frisk så jag fick stanna hemma. Många i familjen är sjuka idag, går väl någon förkylning just nu. Har faktiskt inga planer, ska kanske se på någon film eller spela Sims. Hmm.. Har faktiskt inte spelat Sims på länge så det kan vara kul!:)
Ska iaf ta och göra något roligt så hejdå så länge!

Xoxo
Nova

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards