myownlittleliife

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Nova Åslund - 4 oktober 2012 21:24

Tänkte kanske fixa lite tävlingar då och då här på bloggen, vad tycker ni?
Denna gång en enkel grimma, låter det som en bra ide?:)
Vill ju först och främst höra vad ni tycker. Isf så kommer det information om tävlingen senare när ni tyckt till lite. Och vinnaren mejlat mig ex storlek och färg samt adress så fixar jag det. Sen kanske lite roligare saker så som splitternya stigbyglar när jag ser att det är ett par som deltar och så!:)
Ni får super gärna lämna en kommentar om vad ni tycker annars vet jag ju inte. Tråkigt att ha en tävling som sen det inte blir något av för att det inte var många tävlande.
Men som sagt lämna er åsikt och något förslag om vad man kan tävla om i framtiden.
Nu ska jag sova iaf så ni får hare gött!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 4 oktober 2012 17:26

Sitter i soffan och bara tar det chill:)
Har inte mycket att göra. Är hungrig sp ska fixa något snabbt att äta innan middagen, sen sköta om djuren och ja kanske läsa lite. ;)
Nu ska jag återgå till chillet. Haha:D

Xoxo
Nova

:)

Av Nova Åslund - 4 oktober 2012 14:35

Sitter på bussen nu, kunde inte komma på någon bra rubrik..x)
Degen har vart bra biblioteket med, efter bibblan så var jag med sötaste Peggy på stan. Vi satt typ bara och prata på donken, haha;)
Lånade fyra böcker och tänkte nog börja läsa en av dem nu på bussen har inget vettigare att göra:)
Men vi hörs!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 4 oktober 2012 06:49

Man lägger sig för sent. Vanligtvis får vi skjuts till busshållsplatsen 06.35 och idag vaknade vi halv. Vi hade fem min på oss att fixa kläder borsta tänderna osv. Packade fort med en borste i väskan slängde på mig lite random kläderså ja. Trött och hungrig mamma skicka med en tjuga så jag skulle kunna köpa något i Caffis på skolan. Men det är ju ett tag dit!!
Iaf så är jag glad över att vi han!:)
Skulle ni fixat det på 5 min?;)

Xoxo
Nova

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards