myownlittleliife

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Nova Åslund - 8 oktober 2012 20:08

Kom hem tog en bit paj, somnade och vaknade för typ tio min sen. Jag som planerat att göra massor, får ta och göra lite nu då. Börjar nog med lite läxor och går sen upp till djuren eller tvärt om. Dakke åkte ju hem i söndags som jag inte berättat. Tråkigt men så är det, lilla jag skulle inte kunna ändra på det även om jag så ville.
Imorgon hoppas jag på bättre dag. Skolan tycker jag är väldigt krävande på tisdagar men chill att rida efter. :)
Kanske tänkt ha tävlingen ändå och se om det är några som ändå vill tävla.
Ne nu måste jag göra lite mer vettiga saker med mitt liv. Blev ingen prommis med hunden även fast jag längtat efter det.
Skönt med höstlov snart också!

Xoxo
Nova

Av Nova Åslund - 8 oktober 2012 15:07

Sitter och väntar på bussen. Den kommer om typ 30-40 min. Så kg ska bara sitte och göra inget under tiden, roligt va?
Fick sluta ca 20 min innan vi egentligen skulle men det var bara skönt. Måndagar är inte dem bästa dagarna kan jag säga.
Skoldagen har vart bra, när jag kommer hem blir det att ladda mobilen och efter set sköta om djuren. Efter det kanske en cykel tur eller en prommis med hunden. :)
Ska ta det lugnt idag, imorgon kommer mamma, Natti och min lilla syster hem från Stockholm.
Tycker vi fått en sjukt bra väder idag.
Imorgon ska jag rida, fjärde lektionen. Tror vi ska träna på traven och lära oss lite nytt också. Tror jag kommer få Minta igen men är inte säker.
Längtar iaf, även fast tisdagar i skolan inte är roliga alls!
Nu ska jag inte uppehålla er mer. Bara en sak till, då kg inte fått några kommentarer alls blir tävlingen då inte av. Men ni kan fortfarande ändra på det om ni vill är det bara kommentera.

Xoxo
Nova

Presentation

Jag är en tjej född 99 som älskar djur och natur. Speciellt hästar, jag har en hamsteruppfödning son inte är i full gång just nu men vi går hoppas den blir det snart igen.
Flyttade till Gotland sommaren 2012.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du?
 8 eller yngre
 9-11
 12-13
 14-16
 17 och uppåt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards